mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Prövning

Kategori: Allmänt

 
Idag har visst någon bestämt att det är kanelbullensdag! Hmm finns få saker jag tycker doftar så gott som nybakta kanelbullar och idag finns de överallt grrr. Men men fokus gäller och i eftermiddag när kollegorna ska mumsa på bullar då ska jag ta en hallonsmoothie :)
 
Halsen känns helt bra idag! Känns som det var helt rätt beslut med vilodag igår, gick och la mig extra tidigt också och det verkar ha funkat. Så det blir cirkelfyspass ikväll med Linda och tror jag ska slänga in 10 min cardio innan passet också.
 
Tittade lite på vädret för helgen och det ser ju ut som det kan bli ett par fina höstdagar så ska nog sikta in mig på en långpromenad utöver FF träningen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: