mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Fredag!

Kategori: Allmänt

 
Igår blev det en riktigt stressig eftermiddag på jobbet och det var frestande att hoppa över träningen och stanna kvar och köra vidare på jobbet, men jag tog tag i mig själv, stämplade ut och cyklade till gymmet istället. Blev 20 min på löpbandet innan ett cirkelfyspass. Skönt att trötta ut kroppen efter en intensiv jobbdag.
 
Jag har nu använt min pulsklocka på mina olika träningsaktiviteter ett tag och förvånande nog (i alla fall för mig) så har jag insett att jag förbränner mer på ett FF pass än ett cirkelfyspass även om jag lägger till 20 min kondition innan eller efter. Och eftersom ändå förbränning är syftet den här månaden så tänker jag nog bara köra ett CF pass i veckan framöver och fokusera mer på FF träningen. Det är ju lite för mitt eget nöjes skull jag kör CF passen ihop med mina härliga träningskompisar så jag behöver lite av den energikicken i alla fall :)
 
Idag är det fredag och det ska bli väldigt skönt med helg! Blir träning direkt efter jobbet och sen hem och myskväll med kissarna. Laddat med ett gäng avsnitt av favorit tv-serier jag inte hunnit titta på i veckan så ser fram emot det. Läste på fitnessfightens Facebooksida att vissa verkligen saknade alkoholen på helgerna men det är verkligen mitt minsta bekymmer, nog för att det är gott med vin men känslan att vakna pigg och laddad för träning på en lördagmorgon ja den gillar jag mer :))
 
Ha en fin fredag alla fighters!
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Håller verkligen med dig där, det är ju knappast alkoholen som är den jobbiga biten. Du är så duktig! Krama kissarna från mig när du kommer hem, nu åker jag till jobbet. <3

    2012-10-12 | 09:31:53

Kommentera inlägget här: