mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

 
Idag blev det tidig start med morgonpass innan jobbet. Så litet mellanmål på stående fot innan jag cyklade till Friskis kl 6.30. Blev ett indoorwalkningpass och det var kul att variera träningen lite och köra nåt annat :) Sen snabbt hem och duscha, frukost och nu lång mötesdag på jobbet...
 
Kommer köra FF passet efter jobbet och idag kan det vara bra att ha de där extra kalorier som ett dubbelpass ger till godo då jag ska på middag med familjen ikväll :)
 
Härligt med fredag!! Snart helg! :)
 
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Grym start på dagen! Härligt jobbat med fighten så här långt, du är fantastisk! Hoppas du får en fin helg! Massa kramar

    Svar: Tack gumman!! STOR kram!!!
    Maria

    2012-10-20 | 08:50:05

Kommentera inlägget här: