mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Resultat

Kategori: Allmänt

 
Då var det då dags för avstämning av slutresultatet på den här fitnessfight månaden. Känner mig himla nöjd och stolt över mig själv! Tar med mig en känsla av att må bättre, känna mig fräsch och lite slankare i kroppen :) 
 
Vikt: - 3,5 kg
Midja (över naveln) - 8 cm
Tjockast midjan: - 7 cm
Höften: - 6 cm
Lår: - 5 cm
Överarm: - 3 cm
Vilopulsen: - 7 slag/minut 
 
Nu börjar då livet efter fighten och det blir först en fyra dagars paus från träning och matplanering då jag ska vara llite långledig och hitta på massa trevligheter. Sen ska jag absolut hålla kvar i vad jag lärt mig från fighten när det gäller kosten, med undantaget att på helgen så får jag äta vad jag vill vid två tillfällen (livet måste få ha lite guldkanter också :) och träna det fortsätter jag med minst fyra ggr/veckan. 
 
Här kommer mina före och efter bilder: 
 
 
 
 
 
Så här glad var jag igår efter ha klarat av det sista träningspasset :) 
 
 
 

Tack för alla fina kommentarer och all peppning under den här månanden! Det har betytt massor!
 
Och kan jag så kan ni! :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Grymt :)
    min månad startade i dag!! :)
    ngr bra förslag kanske ?
    Kram

    Svar: Kul att du ska köra! Stort lycka til!! Ja mitt stora tips är planering, planering, planering :) Både maten och träningen. Att veta vad man ska äta och ha det förberett och att ha träningen inbokad är det bästa!
    Maria

    2012-11-01 | 11:06:54
    Bloggadress: http://sylvenemma.blogg.se
  • Lotta säger:

    Fantastiskt resultat gumman! Magrutor AB, jag är imponerad! Vi ses imorgon! Massa kramar

    Svar: Tack gumman :)) Kram!!
    Maria

    2012-11-01 | 16:50:37
  • Caroline säger:

    Grymt jobbat!! Och tack för att du länkade, nu blev jag riktigt peppad på att fortsätta i full fart så fort jag blir frisk! Grattis till dina framsteg och fortsätt kämpa :)

    2012-11-21 | 09:37:20
    Bloggadress: http://wangberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: