mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 17

Kategori: Allmänt

 
Nu har vi då passerat hälften av fighten och det rullar på rätt bra med mat och träning. Igår var jag rejält stel i kroppen men när man väl kommer igång så går det bra :)
 
Lite spänd på att se vad jag kommer ha nått för resultat dag 20 för jag tycker inte att jag ser så mycket skillnad själv... men jag mår bra och träningen känns också bra så ingen motivationsdipp.
 
Vi ska åka med jobbet på konferens två dagar nästa vecka och jag var i kontakt med dem idag för att kolla lite hur de planerat maten för att se hur detta skulle funka för mig. Blev riktigt positivt överaskad av deras bemötande, inga problem med nånting så nu får jag till och med laktosfri-keso och bär till fikat istället för macka och godbitar :) Det kallar jag service! Och skönt att veta att det löser sig med maten, nu är det ju inte så långt kvar och vill verkligen göra de här 30 dagarna så bra jag bara kan!
 
Skönt att höftlyftsövningen är borta för övrigt haha den var inte min favorit, men de där enbens knäböjen de känns i rumpan idag :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: