mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Gårdagen

Kategori:


Blev lite tidspusslande för att hinna med mycket på jobbet och träning men det gick bra.

Motstod en grym frestelse på tjejmiddagen i form av äppelpaj och glass vilket jag älskar! Ska ge mig på att göra den fitnessfightvänliga äppelkakan i helgen och hoppas stilla det suget något :)

I eftermiddag blir det Cirkelfys igen och extra cardio innan i form av löpning.

Igår under stretchen efter passet: (tror inte riktigt det syns hur svettig jag är haha)

Kommentarer

  • Isa - fit4fight säger:

    Det ser ut som ett riktigt trevligt gym!

    Svar: Ja det är det verkligen! Älskar friytan där, blir ju som ett andra hem den här månaden :)
    Maria

    2012-10-11 | 13:05:06
    Bloggadress: http://fit4fight.nu

Kommentera inlägget här: