mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 28

Kategori:


Tiden går verkligen hur fort som helst. Nu är det bara några få dagar kvar på fighten. Och det börjar kännas att jag fått in rutinerna nu med maten och träningen.

Jag och Linda brände av ett pass ihop idag med och det är verkligen guld att ha en träningskompis att köra med. Så funderar ni på att köra FF se gärna till att göra det ihop med någon mer!

Har förberett matlådor till de sista dagarna nu och det blev lax och köttfärsbiffar med timjansrisotto.

Nu gasar vi in över mållinjen!!!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Hej gumman! Ser mumsigt ut! Kör på i veckan så ses vi på fredag, yey! Massa kramar

    Svar: Ja nu är det verkligen nedräkningen :) Ser SÅ mkt fram emot fredag!! Och tack för peppen! STOR kram!!
    Maria

    2012-10-28 | 19:20:40

Kommentera inlägget här: