mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Borta bra hemma bäst

Kategori:


Har haft två bra konferensdagar men det var väldigt skönt att komma hem igen :) Det mesta med FF är lättast när vardagen flyter på som vanligt och i Karmansbo där vi var fanns det massa frestelser med godis, kakor, vin och annat gott. Som tur var fick jag superservice och de hade fixat keso och bär till mellanmålen samt en fruktsallad till mig på middagen när de andra åt paj :)

Träningen gick okej, sprang med en kollega och gjorde sen övningar på rummet. Men inte alls lika kul och givande som att träna på gymmet. Så det var riktigt kul att köra fredageftermiddag på gymmet igen!!

Nu är det lördag och jag har varit på gymmet och kört med Linda. Idag skulle vi köra programmet från dag ett och det var riktigt skoj. Vi lassade dock på lite mer vikter och svetten rann :)

Ska nog ta en liten promenad i solen på eftermiddagen. Får passa på i det fina vädret.

Här är några bilder från konferensdagarna:

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: