mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 20

Kategori: Allmänt

 
Äntligen helg och kickade igång lördagen med träningspass ihop med Linda. Riktigt svettigt och skönt att komma hem och ha hela dagen framför sig. Blivit mest inomhusmys idag då det är riktigt trist höstväder ute.... burr
 
Var ju avstämning igen idag och det tickar på nedåt :)
Sen förra kollen dag 10 så har jag gått ned 1 kg, minskat 3 cm i midjan, 2 cm höften, 1 cm arm och lår. Så inga såna superresultat som vissa verkar ha fått men jag är nöjd så länge det fortsätter så här :) Ett steg i taget och har 10 dagar kvar att kämpa på och blivit riktig peppad att lägga in en extra växel nu! 
 
Fixade ett supergott mellanmål idag som jag varmt kan rekommendera: mangocreme med hallon och passionsfrukt! (mixa kvarg med mango och toppa med hallon och passionsfrukt) Mums! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: