mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Konferens med jobbet

Kategori: Allmänt

Då är det dags att bege sig iväg för konferens med jobbet i dagarna två, min utmaning så här på upploppet. Men de har ju lovat att styra upp mat jag kan äta och träna ska jag göra så bra jag kan. Så det borde inte vara några större problem. Bara tagga för lite självdisciplin att stå emot konferensgodis, efterrätter, vin och annat mums :)

Sen blir det vanligt FF pass på gymmet när jag kommer hem på fredag eftermiddag!!

Kommentarer

  • Ann säger:

    Ja jag säger det igen! Du är SÅ himla grym å duktig som kämpar på!!! Jag sitter här med mitt morgonkaffe på jobbet... tanken på FF håller på att ta form... det är en bit kvar mentalt, men jag är sjukt nyfiken på att se vad en sådan månad gör med kroppen!!! Ha en bra dag, STOR KRAM min fins Maria!!!

    Svar: ¨Tack gumman! Var inte lätt igår kväll att välja träningen framför myskväll med er men snart är jag i mål och får mitt liv tilbaka haha. Stor kram och hoppas du har det bra i Sthlm!!
    Maria

    2012-10-25 | 07:43:00

Kommentera inlägget här: