mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Nu kör vi!

Kategori: Allmänt

 
Den här bloggen kommer skildra min fitnessfight en månad framöver :)
 
I söndags var jag och storhandlade mat med Linda (som också ska köra FF) och igår lagade jag ett gäng matlådor för har insett att om jag ska få i mig all denna mat så måste jag planera!
 
Gick rätt bra igår med maten i alla fall. Började med grötfrukosten och det kommer jag hålla fast vid, enkelt och lätt att få i sig på morgonen. Gjorde gröt i micron och hade i små äpplebitar och lite kanel, och till det knäckebröd med keso och skinka. Lunchen blev lax med blomkåls- och potatismos med wokade grönsaker och keso. På kvällen gjorde jag matlådor och då blev det kycklingfiléer i ugn med matvete, frästa grönsaker och keso.
 
Det blev dock ingen träning igår då jag dras med en förkylning från helgen men det känns mycket bättre idag så ikväll blir det första FF träningspasset :) Och första passet med min nya pulsklocka, det ska bli skoj!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: