mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Första veckan

Kategori: Allmänt

 
Så nu har jag klarat av denna första FF vecka och det har ju gått riktigt bra! Förkylningen som hindrade mig från träning två första dagarna har helt släppt och nu kör jag på 110 % med träningen.
 
Förberedelse är A och O i detta har jag insett och igår la jag en bra stund på att laga matlådor till veckan så allt ska vara enkelt och snabbt att få i sig. Favoritreceptet igår blev nog kycklinggrytan med curry och banan, mums!
 
Kommer ju en avstämning snart på dag 10 och känner mig nästan lite nervös, har ju hållt mig ifrån att väga eller mäta mig för är lite rädd att det inte hänt så mycket och att jag då ska tappa motivationen.... Men enligt Jarkko så händer det mest mellan dag 10 och 20 så nu är det väl bara att växla upp och köra ännu hårdare! :)
 
Imorgon ska jag med jobbet på konferens i Stockholm och jag hoppas verkligen det kommer finnas vettig lunch. Förmiddagsmackan och eftermiddagsgodbiten undviker jag genom att ta med mig liten kyllåda med keso och bär. Det är helt klart enklare när vardagen flyter på och det inte händer sådana här andra saker men men det är ju bara att anspassa sig och göra det bästa av det. Liladant med vardag vs helg, det är ju då man är van att kanske äta och dricka det lilla extra goda, men tyckte det gick riktigt bra den här helgen. Och det går ju att fixa lite extra gott även inom FF kosten.
 
Nu kör vi igång en ny vecka men många härligt svettiga träningspass att se fram emot!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Poppis säger:

    Heja :-D Ja jag har bara ett planerat avsteg till den här månaden. Så resterande dagarna är det 110% som gäller!

    Svar: Heja hej du med! Ja jag har inga avsteg planerade utan det är bara att göra det bästa av situationerna som uppstår. Vet att jag har en prövning den 25-26 för då ska vi iväg med jobbet och det blir middag och vin och allt gott som kommer med det, men jag ska vara tuff och köra mitt race! :)
    Maria

    2012-10-08 | 10:11:44
    Bloggadress: http://irinathefitnessfighter.blogg.se
  • Emma säger:

    Duktiga älsklingen!

    2012-10-08 | 18:32:05

Kommentera inlägget här: