mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 5

Kategori: Allmänt

 
Passet igår kändes bra även om det också kändes att jag haft nån liten bacilusk i kroppen. Känner mig dock inte sämre idag så kör på med FF passet efter jobbet. Sen blir det hem och ha en lugn myskväll i soffan. Tänkte ge mig på att laga Stefans recept på hamburgetallrik :) Lite fredagsmys!
 
Så maten idag blir:
 
Frukost: Gröt, knäckemackor med keso och skinka
Mellis: Keso, äpple och kanel
Lunch: Köttfärsbiffar med mos och grönsaker
Mellis: Keso, äpple, kanel
Middag: Hamburgetallrik
Kvällsmål: Kesella
 
Och träningen kläms in mellan mellis 2 och middagen vilket jag måste säga är det absolut enklaste tids- och matmässigt, så det ska jag försöka hålla på framöver. Blir nog praktiskt enklast också att dra iväg till gymet direkt efter jobbet, det värsta är väl att många andra också tänker så och man inte är direkt ensam på gymet :)
 
Ha en fin fredag alla fightare!!
 
 
Så här fint var det imorse utanför mitt hus, hösten är bra vacker ibland :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: