mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 3 - ofrivillig vila

Kategori: Allmänt

 
Träningspasset igår gick bra. Övningarna är rätt basic än så länge så fick ösa på med lite tyngre vikter för att svettas ordentligt :) Promenderade hem sen och det var skönt med lite frisk luft.
 
Klarade en liten utmaning igår då jag var och fikade hos en kompis som precis fått barn och det serverades cheesecake (min favorit) men jag åt keso! :)
 
Vaknade dock imorse och kände av halsen igen, känner mig torr i halsen och lite öm och så är jag lite hes. Kroppen känns inte helt hundra så jag tar en vilodag idag. Vill verkligen göra det här värre och bli liggande i flera dagar. Men det är så jäkla tråkigt att inte kunna köra på 110 % nu när jag är så taggad.
 
Får ta tillfället i akt med lite mer fritid ikväll att laga fler matlådor :) Ska göra köttbullar och blomkåls- och potatismos tänkte jag. Så håller jag tummarna att jag känner mig bättre imorgon och kan träna då, för då hade jag planerat att köra ett Cirkelfyspass med Linda på kvällen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: