mariasfitnessfight.blogg.se

Under oktober har jag utmanat mig själv i att genomföra fitnessfighten. Här kan ni följa mig!

Dag 10

Kategori: Allmänt

 
Nu är veckan i full gång och redan onsdag. Måndagen förflöt utan problem och så körde jag ett Cirkelfyspass på kvällen, hur kul som helst! (kul att få variera sig lite också)
 
Igår var jag på konferens i Stockholm och det gick bra att ha med sig eget mellanmål och stå emot eftermiddagsfikat :) Tränande när jag kom hem och insåg igen varför jag inte ska börja pendla igen, det bli lite körigt att få ihop allt man ska hinna med på en dag. Tur då att jag har förberedda matlådor i kylen som det bara är att värma.
 
Idag är det dag 10 och dags för första avstämningen, var lite nervöst faktiskt men känns ändå bra. Inte hänt så jättemycket på vågen - 0,8 kg men mer i måtten, minus 4 cm i midjan :) Det är ju kul! Känns också som min mage mår bra av den här maten så lite är säkert också att jag inte alls är uppblåst utan magen mår fin fint :)
I alla fall känner jag mig motiverad att fortsätta köra på nu!
 
Ikväll ska jag hem till en vän på middag men hon lovade att laga maten FF vänlig :) Fina vänner man har som peppar på sitt sätt! Först dock träningspass och nu har jag kommit igång att springa på löpbandet på cardion och det är riktigt härligt! Älskar känslan när det bara flyter på :)
 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det är ju superbra resultat!! Du är så duktig <3

    Svar: Tack gumman!! Saknar dig! Massa kramar!! <3
    Maria

    2012-10-11 | 14:14:55
  • Poppis säger:

    Heja! :-D Ja, hade jag jobbat heltid och dessutom pendlat (som jag gjorde förut) hade jag verkligen inte hunnit med att träna.. förstår inte hur folk orkar/hinner.

    Svar: Nej jag håller med, det är livskvalitet att inte pendla längre! :)
    Maria

    2012-10-11 | 14:25:41
    Bloggadress: http://irinathefitnessfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: